måndag 3 november 2008

Min lilla hörna

Jag har fått en liten hörna i vårt garage..... Egentligen hade jag velat ha ett helt uthus fullt med mina saker, men jag har fått tränga ihop mig i ett litet hörn. Det är alltid något i alla fall! I min hörna förvarar jag krukor, snöre, tråd, stommar, mossa, grenar, kottar mm

Det är perfekt på vintern att kunna ha en plats inomhus att pyssla på. Nu börjar det ju snart lacka mot jularrangemang och julkransar!

kuddmossa, pinnar, stenar....

Här är ett av mina senaste verk. Ett par barnstövlar som jag fyllt med betong. De skall få ligga i trädgården till våren. Tack för tipset Birgitta!

Skridskorna väntar påa tt få komma ut....

Krukor kan man aldrig få för många av!

Önskar er alla Pysselgummor en bra vecka!

9 kommentarer:

Marina sa...

En hörna är ju bättre än inget. Jag har ett rum i källaren men där är ganska kallt men det får gå.
Mycket pyssel i tankarna nu.

Annika Christensen sa...

Man måste ha ¨någonstans att pyssla. Vilket bra bord du har.
Var har du köpt det?
Vilken toppen ide med stövlarna.

Ha det gott
Annika

Gårdsromantik sa...

Så härligt med en egen vrå att pyssla i!

Stövlarna var toppenfina.

Kram Maud

Marie sa...

Så härligt att ha ett eget pysselställe. Själv längtar jag tills jag ska få en liten vrå i källaren där jag kan ha alla mina grejer, tills dess får jag hålla till på köksbordet.
Stövlarna var ursöta!

Ha en trevlig helg Lina!
Kram Marie

♥ Fyra årstider sa...

Ville bara titta in och önska dig en skön helg ♥ Vilken verkstad.
Kram Lotta

Tusenfröjd sa...

Vad sknt med en alldeles egen liten hörna. Det skulle jag oxå vilja ha. Visserligen kan jag bre ut mig i butiken men där måste ju ändå se lite vårdat ut...

Kul att du kommer på Annikas föreläsning. Du kommer inte att ångra det! Och så ska det bli kul att få träffa dig igen!

Ha en underbar helg!
Liv

Emmas idéer sa...

Hej Lina. Typsnittet heter Bosshole, men jag tyvärr glömt vart hag har hittat det.. men du hittar den säkert snabbt..

Vilken härlig blogg du har...

Kramar Emma

Nettan sa...

Vilken fin hörna du har! Själv står jag å trängs med all bråte nere i källaren...men nästa år..då ska mitt orangeri vara på plats hoppas jag!;-)
Kram Nettan

Erika sa...

Visst är det härligt med en alldeles egen hörna vare sig dne är inne eller ute. Kunna vara för sig själv o greja med det man gillar allra bäst!