måndag 15 oktober 2007

Drömmen om...

en punchveranda!

Jag tycker det är så himla fint med punchverandor! Det blir som ett smycke på husen! Vi funderar på att bygga till vårt lilla hus som bara är på 90m². Vi har mätt upp det i helgen och sambon skall rita upp det i Autocad och sen skall vi skissa lite på olika lösningar. Jag skall definitivt skissa en veranda!!


bilderna är tagna från Hemnet

Tack för alla snälla kommentarer! Skall försöka svara er alla, men jag läser dem många gånger och är hjärtligt tacksam!


5 kommentarer:

Cin sa...

Bygga ut!? Vad spännande! Får man se lite ritningar kanske? :)

Solsjö - Under en vind sa...

Så spännande!! Det är verkligen mysigt med en glasveranda ('även om jag avundas ditt lusthus jag...), vi njuter av vår veranda en stor del av året! Kram!

Marie sa...

Låter spännande! Vi ska också bygga ut vårat hus, blir lite som en glasveranda. Utbygget ska inrymma hall plus trappa ner till källaren. Till våren är det tänkt att vi ska dra igång, längtar!!!

Kram Marie

Ps. Ljuvliga bilder

Solsjö - Under en vind sa...

*plingeling* mailar dig en inbjudan nu!! Kram!

Hem och Lycka sa...

Vilken underbar veranda! kram