onsdag 11 mars 2009

En Färgglad Tjej

En Tjej som jag verkligen gillar och blir glad av att se är Leila!
Ni har väll inte missat att hon skall ge ut en tidning som skall innehålla Leilas allra bästa tips och idéer om inredning, vintage, pyssel, trädgård, mat, dryck och mycket mer!
Jag har redan bokat in två nummer av tidnningen!



I kväll är det dessutom Leila på landet! i kväll skulle hon bjuda på svenska klassiker med en meny bestående av sill, lax, och kanelbullar.
Längtar man efter vår och sommar när man ser det?
JA Verkligen!!

11 kommentarer:

Marina sa...

Jag har också bokat två nummer av tidningen. Har höga förväntningar på den!
Jag känner att jag behöver och vill ha massor med inspiration nu när vi står inför en ny säsong.

♥ Fyra årstider sa...

Ikväll lär jag sitta bänkad igen.
Kram Lotta

Njut i din trädgård sa...

jamen oj det hade jag missat ikväll om jag inte varit här hos dig!!! Toppen - tack

Erika sa...

Jag har oxå bokat två nummer av hennes tidning. Ska bli väldigt roligt med lite ny läsning.

Solsjö - Under en vind sa...

Ja hennes tvprogram är verkligen somrigt, vilken idyll!

Boken kan beställas av Malin/UNIK, hon är en av dem som är med i boken...även Lönnergårds anna är med, Madickens värld, Lina Gardelid, Sofia Fyra vindar, Vintage house Sandra och några icke-bloggare....Ska bli kul att se resultatet, det är snart ett år sen bilderna togs så man har nästan glömt bort det...

Hoppas att allt är bra med dig! Jag är nu hemma och njuter av livet i stillhet...städar och plockar lite mellan vilostunderna..Igår gjorde barnen och jag ett besök på Tropikcenter, trots att man bor så nära så har vi aldrig varit där innan.

Ha det gott! Kram!

Cin sa...

Tack så mycket. :)
Kram Cin.

Stinsahuset sa...

Tack för tipset, har också bokat två nummer av Lailas tidning. Jag tror att du kan klippa din liguster nu, gödsla med Algomin när det blir lite mer vår. På kursen på måndag skulle vi ha med oss grenar från ett gammalt fruktträd och ett fat jag kan inte minnas mer, vi får kanske ringa Sonja. Jo förresten, tulpaner och olika frukter eller grönsaker var det nog också.
Må så gott, vi ses
Birgitta

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Ja hon är ju så go Leila..och jag gillar programmet, det är mysigt!

Ser fram emot tidningen också..! Och nya Jeanne dárc magasinet :)

Kram och ha en fin fredag!
Mia

♥ Fyra årstider sa...

Leila Hon är bara min stora idol:-)
Kram Lotta

Annika Christensen sa...

Den tidnngen måste jag bara få tag på.Man har ju liksom höga förväntningar.
Ha det gott
Annika

Anonym sa...

varfor inte:)