måndag 9 mars 2009

Tjejhelg!




Måndag igen!
Jag har haft en otroligt mysig helg! Min kära vän och blivande Tärna har varit på besök! Vi jobbar båda i byggbranchen (=Mansdominerat) och vi bestämde oss för att ha en riktig tjejhelg! Vi hade båda tagit ledigt i fredags och började helgen med att göra stans affärer osäkra! Vi hade dessutom bokat in oss på varsin sminkkurs på Makeup store! Sminkade och fina fortsatte vi med shoppingen! Lunch med en annan kär vän och mycket snack! Lagade god mat på kvällen och åt en massa godis och chips i soffan!
I lördags var vi och provade Brud- och tärnklänningar. Vi höll på i tre timmar! Men bra blev det och nu är både en vinröd tärnklänning och min brudklänning beställd!
Avslutade denna dag på en Pub i stan med ytterliggare tjejsnack!
I går var vi ju tvugna att ta en sväng till stans köpcentra, än om det inte är jätte bra, så slank det ju alltid ner någon liten grej...
Nu längtar man bara till nästa gång vi kan ses!

På tal om bröllop, så kommer jag att byta efternamn i sommar och vad hade inte varit roligare, än att få vinna en fin bräda där det nya namnet står! Ta ni också chansen och vinn en av Emmas fina skyltar!

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Åh så roligt att planera för sitt brölopp!

Här i kyrkbyn ringer kyrkklockorna till brölopp stup i kvarten.

Kika in hos mig och hjälp mig med en röstning ...är du snäll! :-)

Kram Maud

Cin sa...

Låter som en härlig helg! Hälsa din tärna från mig. :)
Nyfiken på klännignen, men det får jag kanske fråga om via mail ist? Hihi.
Kram Cin.