måndag 10 december 2007

Livet på Lindesnäs

I morse när jag kom till bygget, ganska trött och kände att morgonhumöret inte riktigt var på topp möttes jag av Annikas glada ansikte. Hon hade choklad runt munnen (kanske inte riktigt, men det lät bra...;) och åt Rocky Road för fulla muggar! Vi fick smaka och det var nog bland det godaste jag ätit!! Vilken start på ett dåligt morgonhumör!!

Annikas Rocky Road

För ovanlighetensskull är vi faktiskt två!!! tjejer på samma bygge! Det är väldigt roligt att ha någon som man kan prata kläder, inredning, hästar, recept, problem mm med, istället för jakt, fiske, spik, betong..... ja inte för att jag inte gillar spik och betong, men ni förstår säkert vad jag menar... Tjejer i byggbranchen och framförallt inte i samma projekt, hör inte till vanligheterna....

Annika har startat en blogg, där hon skriver om sitt hus och all renovering! Hon har även lagt ut receptet på morgonhumörs höjaren!!

Ni är alla välkomna till Livet på Lindesnäs!





Lindesnäs

Inga kommentarer: